Повернення та обмін

Повернення або обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару. Умови зворотної доставки узгоджуються індивідуально.

Види повернення або обміну:

  1. Товари неналежної якості (з дефектами)
  2. Товари належної якості, які не підійшли покупцю

Повернення та обмін товарів неналежної якості (з дефектами)

Покупець може повернути товар протягом 14 днів після покупки. Для цього слід звернутися до нас через контакти, вказані на сторінці "Контактна інформація", і запросити оформлення повернення. Наш менеджер надасть інструкції щодо відправки товару і запросить номер банківської картки для повернення коштів.

Якщо дефект підтверджується, ви зможете отримати повернення коштів або обмін на аналогічний товар. Процедура займає до 7 робочих днів. У цьому випадку зворотню доставку сплачує наша компанія.


Повернення та обмін товарів належної якості (на бажання покупця)

Покупець має право повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Для оформлення необхідно зв’язатися з нами та запросити деталі процедури. Менеджер надасть інформацію про відправку товару і попросить номер картки для повернення коштів.

Умови повернення:
  • Товар не використовувався та не має слідів експлуатації (подряпини, сколи, потертості тощо).
  • Збережена оригінальна комплектація та упаковка.
  • Усі ярлики та маркування на місці.
  • Товар повністю зберіг свій товарний вигляд і функціональні властивості.

Процедура займає до 7 робочих днів. У разі повернення належної якості зворотню доставку оплачує покупець.


Відповідно до закону "Про захист прав споживачів", деякі товари належної якості, зазначені у Переліку непродовольчих товарів, не підлягають обміну або поверненню.